Doorgaan naar inhoud

Klantenservice staat voor u klaar!

Contact met Vloerenmarkt

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden op onze klantenservice
pagina? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel op +3185 0043071 Mailen mag natuurlijk ook naar info@vloerenmarkt.nl

Openingstijden

Klantenservice

Maandag t/m Vrijdag: 10:00 - 17:00
Zaterdag: 10:00 - 13:00
Zondag: Gesloten

Showroom

Alleen op afspraak

Informatie

Adres: Napoleonsweg 132G 6083 AB Nunhem
Telefoon: +31850043071
E-mailadres: info@vloerenmarkt.nl
KVK-nummer:80133096
BTW-nummer (NL):NL003401477B77
BTW-nummer (BE):BE 1012.406.717

Afhalen

Mocht u ervoor kiezen om uw bestelling zelf af te halen, dat kan bij
een van onze externe afhaallocaties verspreid door heel Nederland. Onze afhaalmagazijnen in GroningenAmsterdamDen Haag, Nieuwegein en Eindhoven beschikken over vele producten op voorraad waar u zelfs 6 dagen per week terecht kunt. U bent van harte welkom van maandag tot en met vrijdag geopend van 6:30 – 17:30 uur en op zaterdag van 7:30 – 12.30 uur. 

Afhaallocatie in Amsterdam
H.J.E Wenckebachweg 131  (Zuidoost)
1096AM Amsterdam

Openingstijden
Ma - Vr: 7.30 - 17.30
Za: 7.30 - 12.30

Afhaallocatie in Eindhoven
Lodewijkstraat 50 (Bedrijventerrein De Hurk)
5652AC Eindhoven

Openingstijden
Ma - Vr: 6.30 - 17.30
Za: 7.30 - 12.30

Afhaallocatie in Den Haag
Singel 77 (Navigatie Poortweg/Bouwplaza)
2497GS Den Haag

Openingstijden
Ma - Vr: 6.30 - 17.30
Za: 7.30 - 12.30

Afhaallocatie in Groningen
Hooghoudtstraat 4
9723TG Groningen

Openingstijden
Ma - Vr: 6.30 - 17.30
Za: 7.30 - 12.30

Afhaallocatie in Nieuwegein
Veldwade 8 (Bedrijventerrein De Liesbosch)
3439LE Nieuwegein

Openingstijden
Ma - Vr: 6.30 - 17.30
Za: 7.30 - 12.30

Let op! U dient uw bestelling vooraf online te plaatsen en volledig af te rekenen. Selecteer tijdens het afrekenen de gewenste ‘’Afhaallocatie’’. De mogelijke afhaaldatum vindt u in de orderbevestiging die u ontvangt
nadat wij de voorraad en de beschikbaarheid van uw bestelling hebben gecontroleerd. Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen bevestigen.

Mocht u voor het plaatsen van uw
bestelling informatie willen ontvangen over de voorraad van het gewenste product in een van onze dichtstbijzijnde afhaalmagazijnen, neem dan gerust contact met ons op.

Heeft u nog vragen? Onze klantenservice staat voor je klaar van maandag t/m zaterdag van 9:00 tot 18:00 uur.

Verzenden

U kunt erop rekenen dat we alles op alles zetten om de bestelling zo
snel en goed mogelijk te bezorgen. Dankzij de grote voorraad kunnen wij u een zeer snelle bezorgservice bieden.

Nederland & België

  • Bestellingen vanaf €250,- worden zelfs GRATIS geleverd.
  • Bij bestellingen onder €250,- rekenen wij een bezorgtarief van €14,95,-
  • Pakketleveringen max 100x50x50 (0 – 5kg) bestellingen onder €250,- rekenen wij een bezorgtarief van €8,95,--     
  • Verzendkosten voor het versturen van losse pakken laminaat of PVC vloeren bereken wij een tarief van €65,- bij bestellingen onder €500,- ivm het gewicht. 

Bezorging op Waddeneilanden zoals Texel, Vlieland of Terschelling is uitgeloten.

Levertijden

Wij streven ernaar om uw bestelling, indien de producten op voorraad zijn, binnen 1 à 3 werkdagen bij u af te leveren. De levertijd van een product kunt u tevens vinden op de productpagina op onze website. Dagelijks worden de levertijden van elke product bijgewerkt. Indien een product
een langere levertijd bedraagt dan op de website is aangegeven, dan
nemen wij contact met u op.

Uitzonderingen

Palletleveringen worden uitsluitend geleverd op de begane grond tot aan de eerste drempel, mits deze voor de chauffeur te bereiken is met de pompwagen. U dient rekening te houden met dat u zelf de goederen naar binnen moet brengen, tenzij anders schriftelijk is afgesproken. Leveringen vinden plaats enkel van maandag tot en met vrijdag. Avondleveringen zijn echter uitgesloten.

Track & Trace

Wij werken met een Track & Trace systeem, dus u kunt altijd en overal uw bestelling volgen. Zodra uw bestelling is ingepakt en ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u per mail een Track & Trace code. Middels deze code kunt u gemakkelijk zien hoe laat uw bestelling wordt aangeboden. Deze is uiterlijk de volgende ochtend actief. Bij een brievenbuspakketje
ontvangt u krijg geen Track & Trace code in de verzendbevestiging.

Retouren

Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat u het gekozen product wilt retourneren. Dit kan bij Vloerenmarkt.nl binnen 14 kalenderdagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden - mits het artikel onbeschadigd, niet gemonteerd en in de originele staat verkeert. De directe retourkosten van de goederen komen voor uw rekening.

Voor een retourzending dient u een volledig retourformulier in te vullen, wij nemen contact met u op over de verdere afhandeling van
de retourzending. Omdat Vloerenmarkt.nl met meerdere leveranciers en fabrieken samenwerkt, kunnen retourgegevens op het retourformulier afwijken per product. De producten worden opgehaald door onze eigen
logistieke partner, deze kosten zijn voor uw eigen rekening. Uiteraard
kunt u ervoor kiezen om het product met uw eigen transporteur te
retourneren of af te geven bij een van onze afhaallocaties. De
retourkosten die worden gemaakt zijn ook voor uw eigen rekening.

Retour sturen

De aangekochte artikelen dienen in de originele verpakking te zitten
(ongeopende staat) en in dezelfde staat te verkeren als bij de aankoop
in onze webwinkel. Retourzendingen worden niet in behandeling genomen indien het product vies of beschadigd is. Houd er rekening mee dat de producten ook in het geval van een afhaalorder zelf dient in te pakken. Tijdens een retourzending ben u als verzender verantwoordelijk voor het transportrisico.

Hoe graag we ook willen, soms kan het product niet retour worden aangeboden.

  • Pvc-vloeren en Laminaat met een batch nummer kunnen helaas niet geretourneerd worden i.v.m. kleurverschillen en combinaties met andere producties.

  • Maatwerk producten speciaal voor u besteld en/of op maat zijn gemaakt zijn, kunnen wij helaas niet retour nemen.

  • Chemische producten zoals Kit, Lijmen, Egaline, Lakken en Oliën.

Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen, storten wij binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) terug op het bij ons
bekende rekeningnummer. Bestellingen waarbij er geen verzendkosten zijn berekend ''Gratis levering'' zijn wij genoodzaakt om de verzendkosten van de transporteur alsnog in rekening te brengen. 

Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Bestellen

Uiteraard kunt u zeer veilig op de volgende manier bestellen bij Vloerenmarkt.nl

  1. Voeg
    uw gewenste vloerenartikel toe aan uw winkelwagen en kies vervolgens
    voor ‘’bestelling afronden’’ of kies ‘’verder winkelen”
  2. Is uw bestelling zo compleet? Klik in de winkelwagen op de knop ‘’Afrekenen’’
  3. Vul daarna zorgvuldig uw gegevens in en uw gewenste afleveradres
  4. Kies een van onze betaalwijzen om uw bestelling af te ronden
  5. Bedankt!
    Uw bestelling is geplaatst en u ontvangt een e-mail met een
    orderbevestiging en wordt vervolgens per e-mail middels Track &
    Trace op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling. Op de dag
    van levering wordt meestal nog contact met u opgenomen om te laten weten
    dat de chauffeur in de buurt is. Zo wordt wachten overbodig!

Mocht u uw bestelling alsnog willen wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om te voorkomen dat uw bestelling reeds wordt verwerkt. Onze leveranciers nemen uw order
namelijk direct op in de planning.

Stalenservice

Kan ik een sample bestellen van een product?

Bent u benieuwd naar een bepaalde kleur, uitstraling, structuur of kwaliteit van een van onze producten? Of wilt u vergelijken welke kleur het beste bij uw interieur past? Maak dan gebruik van onze gratis stalenservice! Bij een groot deel van ons assortiment biedt Vloerenmarkt de mogelijkheid om kleurstalen aan te vragen. Met onze stalenservice ontvangt u vrijblijvend een proefstaaltje van uw toekomstige Laminaat of PVC vloer.

Stalen zijn helemaal gratis, u betaalt enkel € 8,95 voor de verzend -en verpakkingskosten. In het stalendoosje ontvangt u tevens een kortingscode t.w.v.  € 8,95 die u kunt gebruiken bij een minimale besteding van € 250,-.

Hoe stel ik een gratis proefpakketje samen?

Ga naar het product waarvan u een staal wenst te ontvangen en klik op de button ‘staal aanvragen’. Zodra u op de button heeft geklikt, wordt automatisch het staaltje in uw winkelmandje geplaatst. U heeft de mogelijkheid om maximaal 3 stalen
per keer aan te vragen. Daarmee wordt het makkelijker om de juiste keuze te maken en verschillende producten met elkaar te vergelijken. Let op! Stalen aanvragen is helaas niet bij alle producten mogelijk.

Vul de gegevens in en uw stalen zijn verzonden.

Zodra u alle stalen heeft kunnen vinden hoeft u enkel nog de gegevens in te vullen en de verzendkosten af te rekenen. Binnen enkele dagen ontvangt u de stalen van ons per post.  Wij doen ons uiterste best om de gekozen staaltjes binnen 2 a 4 werkdagen te verzenden. De stalen hoeven na
ontvangst niet geretourneerd te worden.

Wij helpen u graag

Heeft u nog vragen over onze stalenservice of ontvangt u graag informatie over een product waarbij de stalen aanvraag niet beschikbaar is? Bel of mail ons dan gerust. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09:00-18:00 uur via 085-004307 of stuur een mail naar: info@vloerenmarkt.nl

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

Info@vloerenmarkt.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en
proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst
van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen. Voor meer informatie hierover kunt u deze website bezoeken: https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u
vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de Algemene
Voorwaarden van Thuiswinkel Waarborg vastgesteld. De garantieperiode
gaat in vanaf de datum van aankoop. Voor alle artikelen die u bij ons
koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat
een product datgene is of moet doen wat u als consument in alle
redelijkheid van het product mag verwachten

Functioneert het product niet aan de verwachtingen of is er wat misgegaan tijdens de levering binnen de zichttermijn van 14 dagen? Neem dan contact met ons op, wij ruilen het defecte artikel direct om. Indien het gebrek binnen
de garantieperiode valt, dan zullen wij zorgdragen voor alle kosten voor
het omruilen of laten repareren van artikelen inclusief voorrij- en/of
verzendkosten. Wanneer vervanging of reparatie niet mogelijk is heeft u
recht op retour van het volledige aankoopbedrag.

Onze fabrikanten bieden jarenlange garanties bij correcte verwerking, correct gebruik en correct onderhoud. Garantietermijn varieert per product en kan zelfs oplopen tot 25 jaar! Deze fabrieksgaranties kunt u gemakkelijk vinden op onze website op de productpagina of de garantie logo is afgebeeld op de verpakking van het geleverde product. Bewaar het bijgeleverd garantiecertificaat samen met uw aankoopbewijs zorgvuldig.

Heeft u een klacht over het product of over een van onze diensten, neem in dat geval zo spoedig mogelijk contact met ons op, zodat wij samen tot een passende oplossing kunnen komen.

Betalen

Wij bieden de volgende veilige betaalmethoden aan aangeboden door MultiSafepay 

iDEAL

Bij VloerenMarkt.nl kunt u veilig en snel bij de volgende banken met IDEAL betalen: Rabobank, ABN AMRO, ING, ASN Bank, RegioBank, Van Lanschot Bankiers of SNS Bank.

Achteraf Betalen Klarna

Met deze betaalmethode kunt u betalen na ontvangst van uw bestelling. De transactiekosten bedragen 2,99% van de orderwaarde. Klarna voert bij het
bestellen een kredietcheck uit en stelt vast of en voor welk bedrag u
uw aankoop via deze optie kan doen. Neem voor vragen over de betaling contact op met Klarna.

VISA & Mastercard

Bij VloerenMarkt.nl kunt u betalen met uw Visa en Mastercard creditcard.

Bij ons kunt u ervan uitgaan dat uw betaling veilig verloopt. Wij versleutelen uw creditcards gegevens via de SSL-methode en dit is altijd veilig.

Overboeking

U kunt ervoor kiezen om de
betaling later te voldoen. Als u kiest voor deze methode, dan wordt uw
bestelling verwerkt zodra de betaling door ons is ontvangen.

Bancontact – Mister Cash

Bancontact/ Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door gezamenlijke banken in België en is de meest geaccepteerde online betaalmethode in België.

SOFORT Banking

SOFORT Banking is een
betaalmethode die beschikbaar is in 8 Europese landen en is zeer populair in Duitsland. SOFORT is gebaseerd op het principe van een
overboeking. De transactiekosten bedragen 0,99% van de orderwaarde.

PayPal

Bij VloerenMarkt.nl betaalt u eenvoudig en snel met uw eigen PayPal account. PayPal is een betaalmethode die wereldwijd wordt toegepast. De transactiekosten van PayPal bedragen 3,40% van de orderwaarde.

Proefpakketje

Voeg tot maximaal 3 gratis staaltjes toe en druk op staaltjes bestellen om de staaltjes thuis te laten bezorgen.

Staaltje
Staaltje
Staaltje